مطالب فلسفی
مطالب فلسفی

مطالب فلسفی

حرف های فلسفی1

من پرندم چون لحظه های شیرین امروز رو قربانی اتفاقات دیروز نمیکنم

تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری ششم www.pichak.net کلیک کنید
 
شنا کردن در جهت آب از عهده ماهی مرده هم برمیاد
.
.

.

.

همه رو می بخشم فقط برای آرامش خودم

.

.

.

اگر قبل از انجام هرکاری به پیشانیم بزنم آخر کار مجبور نیستم دو دستی به فرق سرم بزنم

.

.

.

آنچه در نظرکرم ابریشم پایان دنیاست در نظر پروانه آغاز زندگیه

.

.

.

اگه کاری رو کسی تونسته انجام بده پس منم میتونم واگه تا حالا کسی انجامش نداده من میتونم اولین نفر باشم که اونو انجام بدم

.

.

.

من میدونم محبت تنها هدیه ای که نیاز به بسته بندی ندارد

.

.

.

کسی که به من شنا یاد دادرو غرق نمیکنم

.

.

.

من میگم چون از این هم بدتر هست پس میگم از این بهتر نمیشه

.

.

.

من میدونم فرق بین خوب و عالی یه ذره تلاش بیشتره

.

.

.

من نیلوفر آبی میشم ودر مرداب زندگی میکنم ولی بوی بد اونو نمیگیرم

..تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری ششم www.pichak.net کلیک کنید

من میگم دوست داشتن همیشه گفتنی نیست گاهی سکوت ونگاهه

.

.

.

موفقیت مجموعه ا یست از تلاشهای کوچک روزانه

.

.

.

من میدونم که همیشه رفتن رسیدن نیست ولی برای رسیدن باید رفت

.

.

.

من میدونم که زندگی سه ایستگاه داره:تولد *زندگی*مرگ*بعضی ها ایستگاه زندگی رو خواب میمونن

.

.

.

زندگی کشیدن تصویره نه جمع زدن ارقام

.

.

.

زمان حال مثل برفیه که تو دستمه اگه ازش استفاده نکنم آب میشه

.

.

.

.

.

اگه موقع گاز گرفتن سیب یه کرم درسته دیدم ناراحت نمیشم وقتی ناراحت میشم که یه کرم نصفه ببینم

.

.

.

موسیقی وحشتناکی بود اگه هر کسی ساز خودش رو میزد

.

.

.

عشق بدون صدمه زدن به من ما میسازه

.

.

.

یه خواب راحت خیلی بهتراز یه تختوابه راحته


نظرات 1 + ارسال نظر
حمود سه‌شنبه 1 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 02:57 ب.ظ http://www.lakke.blogfa.com

ما خیلی چاکریم داداششششششششششش

ما بیشتر حمودی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد